Gelats
Els nostres gelats són elaborats artesanalment al nostre obrador del barri de Ciutat Vella.
La família Planelles Donat porta venent gelats i orxates des de l’any 1929 a la botiga de Portal de l’Àngel 25. Amb els anys s’ha convertit en un referent de qualitat a la ciutat de Barcelona.
Essent una família també especialitzada en la venda de torrons el nostre gelat estrella és el de torró de Xixona.
A la botiga hi trobareu gelats de:

Torró de Xixona

Trufa

Sorbet de Mango

Sorbet de Fruits del Bosc

Nata-nous

Xocolata

Iogurt Natural

Cafè

Maduixa

Stracciatella

Nata

Coco

Vainilla

Avellana

Festuc

Llet merengada

Llimona

Torró sense sucre

Vainilla sense sucre
Composició
Per fer els nostres gelats utilitzem les nostres pròpies bases seleccionant la millor matèria primera. Perquè entenem el gelat com un aliment, utilitzem productes naturals sense aditius ni colorants.
Els nostres gelats són poc calòrics i refrescants i són una boníssima manera de combatre la calor entre els mesos d’abril a octubre.
Informació d'al·lèrgens
Des de Planelles Donat tenim molta cura amb el tracte i la informació que donem sobre els al·lèrgens.
La majoria dels nostres gelats s’elaboren amb base làctica de llet i nata fresca.
Tots els nostres gelats són aptes per celíacs.
Per més informació podeu consultar la nostra taula d’al·lèrgens.